اخبار روزاقتصاد

در حالی که همه چشم‌ها به ریپل هستند، این 5 کریپتو برای رشد 30 برابری در پاییز امسال قرار دارند.

در حالی که همه چشم‌ها به ریپل هستند، این 5 کریپتو برای رشد 30 برابری در پاییز امسال قرار دارند.

ریپل اخیراً مورد بحث دنیای ارزهای دیجیتال بوده است، اما سایر سکه های دیجیتال بی سر و صدا در حال آماده شدن برای افزایش عظیم هستند. پاییز امسال فرصت هایی برای رشد چشمگیر در بازار کریپتو به ارمغان می آورد. خوانندگان متوجه خواهند شد که کدام پنج ارز دیجیتال کمتر شناخته شده برای سود بالقوه 30 برابری آماده هستند. این جواهرات پنهان را که آماده پرتاب هستند کاوش کنید.

پیش فروش CYBRO به 1.6 میلیون دلار نقطه عطف دست یافت: یک فرصت سرمایه گذاری یک در میلیون

CYBRO توجه نهنگ‌های کریپتو را به خود جلب می‌کند زیرا پیش‌فروش توکن انحصاری آن به سرعت از 1.6 میلیون دلار بالاتر می‌رود. این پلتفرم پیشرفته فرصت‌های بی‌نظیری را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد برای به حداکثر رساندن درآمد در هر شرایط بازار.

کارشناسان بالقوه ROI 1200% را پیش‌بینی می‌کنند که توکن‌های CYBRO با قیمت پیش‌فروش هر کدام فقط 0.03 دلار در دسترس هستند. این پروژه نادر و از نظر فناوری پیشرفته قبلاً نهنگ‌های رمزنگاری و تأثیرگذاران برجسته را به خود جذب کرده است که نشان دهنده اعتماد و علاقه قوی است. در یک تحول هیجان انگیز، CYBRO همچنین یک برنامه ارجاع راه اندازی کرده است که 12٪ از خریدهای رمزی داوران مستقیم، 3٪ از داوران سطح دوم و 2٪ از داوران سوم را ارائه می دهد. داوران سطح جوایز به صورت هفتگی به USDT ارسال می‌شوند و داوران در اولین واریز خود با استفاده از کد ارجاع، دو برابر CYBRO Points کسب می‌کنند.

دارندگان توکن های CYBRO از جوایز پرسود، ایردراپ های انحصاری، بازگشت نقدی هنگام خرید برخوردار خواهند شد. ، کارمزدهای تجاری و وام دهی را کاهش داد و یک برنامه بیمه قوی در این پلت فرم.

با تنها 21% از کل توکن های موجود برای این پیش فروش و تقریباً 25 میلیون فروخته شده در حال حاضر، این یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاران باهوش است تا تضمین کنند در پروژه ای که واقعاً یک در میلیون است، سهم داشته باشید.

به CYBRO بپیوندید و بازده های آینده را تا 1200٪

XRP: بررسی پتانسیل یک ارز دیجیتال بدون مرز

XRP یک ارز دیجیتال است که تراکنش های سریع و کم هزینه را ارائه می دهد. این بخشی از XRP Ledger است، یک شبکه غیرمتمرکز که به یک مرجع مرکزی متکی نیست. این تراکنش ها را ایمن و غیرقابل برگشت می کند. یکی از مزایای XRP این است که امکان پرداخت یکپارچه با ارزهای مختلف را بدون نیاز به حساب بانکی فراهم می کند. این سکه برای امکان پرداخت سریعتر و کارآمدتر برون مرزی ایجاد شد. ریپل، شرکت سازنده XRP، بخش بزرگی را در امان نگه می‌دارد تا انتشار آن را به دقت مدیریت کند. سرمایه گذاران ممکن است پتانسیل XRP را برای توانایی آن در بهبود کارایی تراکنش و نقدینگی در سراسر سیستم های مالی در سطح جهانی ببینند.

آیا Notcoin می تواند فصل بعدی آلتکوین را جرقه بزند؟

نوت‌کوین به‌عنوان یک بازی تلگرامی ویروسی شروع به کار کرد و به‌سرعت کاربران زیادی را با قابلیت استخراج ضربه‌ای برای کسب درآمد جذب کرد. $NOT چیزی بیش از یک نشانه انجمن است. این به کاربران اجازه می دهد تا با کشف محصولات جدید وب 3 و کاوش در بازی های مختلف درآمد کسب کنند. با مشارکت در اکوسیستم، کاربران می توانند ارزش افزوده و پاداش دریافت کنند. Notcoin همچنین پلتفرمی را برای سازندگان وب 3 ارائه می دهد تا محصولات خود را به جامعه در حال رشد ارائه دهند. افرادی که در Notcoin سرمایه گذاری می کنند ممکن است به رویکرد جامعه محور و پتانسیل رشد آن در فضای وب 3 علاقه مند باشند. کاربران می توانند از سیستم تعاملی و پاداش دهی که هم بازی و هم مشارکت در دنیای دیجیتال در حال گسترش را تشویق می کند، بهره مند شوند.

گراف (GRT): یک بازیکن کلیدی در آینده داده های بلاک چین

گراف ابزاری است که دریافت داده‌ها از زنجیره‌های بلوکی را آسان‌تر می‌کند. به برنامه‌ها اجازه می‌دهد به اطلاعات مهم دسترسی سریع داشته باشند. بیش از 3000 پروژه مانند Uniswap و AAVE از آن استفاده می کنند. این باعث می شود که The Graph برای بسیاری از شبکه های بلاک چین مفید باشد. سرمایه گذاری در The Graph (GRT) می تواند هوشمندانه باشد زیرا از بسیاری از توسعه دهندگان پشتیبانی می کند و به سرعت رشد می کند. این فناوری ممکن است با گسترش استفاده از بلاک چین اهمیت بیشتری پیدا کند. این می تواند GRT را به یک انتخاب خوب تبدیل کند. این مزایا شامل عضویت در یک جامعه فناوری رو به رشد و سودهای مالی بالقوه است زیرا برنامه های بیشتری به آن تکیه می کنند. Graph همچنین توسط نام‌های بزرگ در بلاک چین پشتیبانی می‌شود که نشان‌دهنده اعتماد به آینده آن است.

Kaspa: آینده پرداخت‌های رمزنگاری سریع و امن

Kaspa با رویکرد اثبات کار با استفاده از پروتکل GHOSTDAG متمایز است. این فناوری به بلوک‌ها اجازه می‌دهد در کنار هم وجود داشته باشند و زمان تراکنش‌ها را سریع‌تر کند. بلاک چین Kaspa مانند یک blockDAG عمل می کند. هدف آن پردازش سریع بسیاری از تراکنش ها، با آرزوی رسیدن به 100 تراکنش در ثانیه است. ویژگی های کلیدی عبارتند از Reachability، که به درک روابط بلوک کمک می کند، و هرس داده ها برای کارآمد نگه داشتن سیستم. برنامه های آینده کسپا شامل راه حل های لایه 2 است. سرمایه گذاری در Kaspa می تواند مزایایی مانند تراکنش های سریع و ایمن و راه حل های فناوری نوآورانه را ارائه دهد. پتانسیل آن در زمان‌های تأیید سریع و توانایی آن در انجام تراکنش‌های متعدد است که احتمالاً موج جدیدی را در پرداخت‌های رمزنگاری به راه می‌اندازد.

نتیجه گیری

در حالی که سکه هایی مانند XRP، NOT، GRT و KAS پتانسیل نشان داده اند، ممکن است سود کوتاه مدت آنها محدود باشد. CYBRO به دلیل پلتفرم پیشرفته DeFi و استفاده از تجمیع عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی در بلاک چین Blast متمایز است. ویژگی‌های مختلفی از جمله پاداش‌های بالا، airdrops انحصاری و بازگشت نقدی هنگام خرید را ارائه می‌کند. این پلتفرم همچنین تجربه کاربری عالی با واریز و برداشت آسان را فراهم می کند. CYBRO با تمرکز بر شفافیت، انطباق و کیفیت، علاقه قابل توجهی را از سوی سرمایه گذاران و تأثیرگذاران اصلی به خود جلب کرده است و آن را به پروژه ای امیدوارکننده برای هر کسی که به دنبال به حداکثر رساندن درآمد خود است تبدیل کرده است.

سایت: https://cybro.io

توئیتر: https://twitter.com/ Cybro_io

اختلاف: https://discord.gg/ xFMGDQPhrB

تلگرام: https://t.me/ cybro_io

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا